Setelah Terlafaznya Akad

11:32 PM


Drama : Setelah Terlafaznya Akad
Slot : Megadrama Astro Ria
Masa : Isnin-Khamis | 10.00 Malam
Pelakon : Uqasha Senrose, Kamal Adli, Zeera Azizi, Nadya Shahera,
Erwin Dawson, Zulhemy, Azza Suaymi, Sharifah Shahora, Norlia Ghani

SIPNOSIS

Mengisahkan Hanan yg terpaksa berkahwin dengan pilihan ibunya iaitu Nawal selepas bercerai dengan Hani. Nawal pula terpaksa menerima pinangan keluarga Hanan untuk menutup rahsia besar. Selepas berkahwin hati Hanan masih tetap pada bekas isterinya dan juga anaknya Qalish kerana terlalu ingin mendapatkan Hani, Hanan tak sedar yg Nawal banyak berkorban dan terluka.

Setelah melafazkan talak kepada Nawal, barulah Hanan sedar tentang perasaannya terhadap Nawal walaupun Nawal tidak sempurna tetapi Nawal yg mampu melengkapkan hidupnya. Hanan tekad untuk melupakan Hani dan mendapatkan semula Nawal dan bermulah ekspedisi Hanan untuk meraih cinta dan kepercayaan Nawal semula.

You Might Also Like

3 comments

  1. Macam menarik bila tengok pelakonnya..

    ReplyDelete
  2. Kenapa tak pernah tengok cerita ni :D kena cari ni

    ReplyDelete
  3. this one, aida tgk awal2 ari tu.
    then tukar ke njoi, da x dpt tgk...
    bila free nanti, try nak korek korek kat utube.
    suka kan hero nyer :) tu yg layan jugak citer ni.

    ReplyDelete

Bloglist

Top Commentators