Aku Cinta Dia

09:23


Drama : Aku Cinta Dia
Slot : Lestary TV3
Masa : Rabu-Jumaat | 9.00 Malam
Pelakon : Hannah Delisha, Aiman Hakim, Nadia Brian, Fahad Iman,

SIPNOSIS

Aku Cinta Dia mengisahkan Laila yg membawa diri ke Armsterdam untuk mengubat hati yg kecewa setelah perkahwinannya dengan Ikhwan dibatalkan selepas Ikhwan menghilangkan diri pada hari pernikahan mereka.

Di Armsterdam, Laila berkenalan dengan Sarina yg banyak membantunya semasa dia di sana dan secara kebetulan Laila juga bertemu dengan Affan yg mana Laila selalu mengikuti posting instagram Affan yg selalu berkongsi tempat-tempat menarik di Armsterdam. Affan berjanji akan membawa Laila untuk melawat tempat yg sering dikongsinya di laman instagram, dari situ hubungan Laila dan Affan bertambah rapat.

banyak konflik terjadi apabila Laila mengetahui sebab mengapa Ikhwan menghilang diri di hari bahagia mereka dan Affan pula berselisih pendapat dengan Sarina yg mahu kembali ke Malaysia untuk mencari ayah mereka.

You Might Also Like

4 comments

  1. Tengok ikalan drama nie macam menarik.. Tapi tak berkesempatan pun nak tengok.. kikiki..

    ReplyDelete
  2. nampak menarik.. tgk sekerat2 je.. hehe

    ReplyDelete
  3. salam tahun baru 2019. ceria2 selalu.
    mak dok layan citer ni. kite tengok sket2 je jeling =D

    ReplyDelete

Bloglist

Top Commentators