Jangan Ikut Aku

10:13 PM


Drama : Jangan Ikut Aku
Slot : Seramedi TV3
Masa : Isnin-Rabu | 10.00 Malam
Pelakon : Anas Ridzuan, Emma Maembong, Dazrin, Syanie, Benladin, Aishah Azman

SIPNOSIS

Akil dan Nabil bersama rakan-rakan mereka Lan dan Tahir berkhemah di sungai tempat mereka sering memancing. Akil mula merasakan ada sesuatu yang tidak kena setalah dia membuang air di salah satu kawasan sungai ketika perkhemahan tersebut.

Setelah pulang dari Kampung, Akil mula mengalami pelbagai peritiwa yang pelik seperti Nabil yang membuat perangai seperti budak kecil dihadapannya. Sebenarnya Nabil telah dirasuk jin peliharaan Tok Misai. Sebelum keluar bekerja, Akil ternampak kelibat jin-jin peliharaan Tok Misai. Oleh kerana takut diganggu lagi, Akil pulang ke kampung untuk berubat dengan Tok Misai tetapi dia terkejut apabila Mak Mah memberitahu bahwa Tok Misai telah meninggalkan dunia kerana dibunuh.

You Might Also Like

5 comments

  1. best cite nie..asyik nk gelak je bila antu korea mntak antr balik korea..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah yg hantu korea tu demand betul nak balik dgn flight pula tu..hahaha

      Delete
  2. Macam menarik tapi tak tetengok pun..

    ReplyDelete
  3. baru tengok 1 episod aritu.. macam best juga..

    ReplyDelete

Bloglist

Top Commentators