Throwback Nasyid

12:57 AM



sapa tengok Gema Gegar Vaganza? aku tengok final je sebab nak tengok dari awal rasa terganggu dengan pengacara dia yg sorang tu. tup-tup buka tv malam ni dah final..haha

bila tak follow dari awal memang tak tahu la nak sokong siapa tapi aku minat Hijjaz dan Mirwana dulu-dulu waktu zaman sekolah tapi walau apapun tahniah UNIC jadi juara, rezeki Syahid.

throwback antara nasyid favourite dari team Gema Gegar Vaganza.

Mirwana - Aku Tanpa Cintamu


Hijjaz - Dia Kekasih Allah


UNIC - Ainul Mardhiah

You Might Also Like

3 comments

  1. Ada tertengok juga.. tapi tak ikut pun.. UNIC yang menang eh.. Tahniah buat mereka..

    ReplyDelete
  2. sya mmg follow gema gegar vaganza dari 1st lagi.. my fav dari awal hijjaz.. unic & mirwana.. Alhamdullillah rezeki unic kali ni.. sebak bila teringatkan kisah arwah adik syahid..

    ReplyDelete

Top Commentators