Menangis Dalam Tidur?

12:44 AM


baru teringat pasal ni, semalam aku tak tahu sebab penat sangat atau stress ke apa, aku boleh menangis dalam tidur. aku pun tak ingat aku terjaga ke tidak time tu rasanya macam lama juga menangis siap boleh lap air mata dan macam sambung balik mimpi dan nangis. bila terjaga rasa pelik juga sebab tak pernah jadi macam tu.

walaupun tak jelas tapi aku boleh ingat la sikit yg aku mimpi macam tengah luah perasaan tak puas hati yg jauh terpendam dalam diri aku pada seseorang dan bila aku terjaga dan ingat balik aku tak patut cakap macam tu kat orang tu walaupun dalam mimpi.

pelik..

dengan cerita yg tak pasti dalam mimpi.

ok malas nak pikir..ngantokkk!

You Might Also Like

4 comments

  1. sedihnya...tu mesti perasaan yg terpendam x dpt diluahkan tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntahlah kes rajin pendam kot sampai terluah dlm mimpi :(

      Delete
  2. Sis pernah TS..
    Mimpi tu sebab perasaan sedih dengan kehidupan yang dilalui.. Kes pendam masalah juga 😢

    ReplyDelete

Top Commentators