Let's Fight Ghost

12:35 AM


Kim Hyun Ji pelajar sekolah yg mati dalam kemalangan dan menjadi hantu.  Hyun Ji lupa ingatan dan tidak ingat tentang kehidupannya sebelum mati dan dia hanya tahu namanya Hyunji kerana nametag yg berada di uniform sekolahnya. Hyunji merayau di dunia selama beberapa tahun dan pada masa cuba mecari identitinya.

Park Bong Pal pelajar universiti dan mempunyai kebolehan melihat hantu. dan berinteraksi dengan hantu. Kerana kebolehannya yg dimilikinya, Bongpal tidak suka bergaul dan lebih gemar bersendirian. Dia menggunakan kebolehannya yg dimilikinya untuk mencari duit.

Pada suatu hari, Bongpal menerima mesej yg memintanya menangkap hantu. Kerana upah yg ditawarkan agak tinggi, bongpal menerima tawaran tersebut. Bongpal pergi ke sekolah yg dimaksudkan dan ternampak Hyunji dan cuba menangkapnya tanpa mengetahui Hyunji adalah penghantar mesej tersebut. Marah dirinya diganggu, Hyunji berlawan dengan Bongpal.

Ketika berlawan. Hyunji ternampak imbasan tentang kehidupannya sebelum mati. Hyunji merasakan ingatan akan kembali pulih sepenuhnya jika dia berada dekat Bongpal. Dia membuat keputusan untuk mengikut Bongpal.

Kim So Hyun
Kim Hyun Ji

Taecyeon
Park Bong Pal


drama ni sangat menarik, kelakar dan seram pada masa yg sama. scene hantu pun banyak dah upgrade dan sangat saspen dan menyeram kalau nak dibanding dengan drama hantu yg aku tengok sebelum ni. chemistry antara kim so hyun dan taecyeon sangat bagus dan comel, tak terasa macam gap umur mereka macam terlalu jauh. so far this drama really good to watch.

You Might Also Like

0 comments

Top Commentators